ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

قیمت نهایی : تومان0
قیمت نهایی : تومان0

5 زبان برنامه نویسی ساده برای یادگیری

1. پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که بیشتر برای اهداف عمومی است. این یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سطح جهانی است و می تواند برای ساخت وب سایت ها و نرم افزارها، خودکارسازی وظایف و انجام تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شود.

چرا یادگیری پایتون آن آسان است

استفاده از این زبان برنامه نویسی هم برای برنامه نویسان و هم برای غیر برنامه نویسان آسان است. از یک نحو ساده استفاده می کند که زبان طبیعی را تقلید می کند و خواندن و درک آن را نسبت به سایر کدها آسان تر می کند. همچنین منبع باز است و دارای یک جامعه بزرگ و فعال است که به مجموعه کتابخانه‌های آن کمک می‌کنند و منبعی عالی برای یادگیرندگان جدید ارائه می‌دهند.

 

2. C

یکی از طولانی ترین زبان های برنامه نویسی، C یک زبان همه منظوره است که در استفاده از آن بسیار محبوب و انعطاف پذیر است. اغلب برای نوشتن برنامه‌ها و سیستم‌های عامل استفاده می‌شود و می‌تواند دانش بسیار خوبی برای سایر زبان‌های کدنویسی ارائه دهد.

چرا یادگیری آن آسان است

بر خلاف کدهای دیگر با بیش از 50 تا 60 کلمه کلیدی، C فقط از 32 کلمه کلیدی استفاده می کند که آن را به زبان ساده نحوی تبدیل می کند. از آنجایی که مدت زیادی است وجود داشته است، هر مشکلی که بخواهید C را حل کنید یک راه حل آنلاین نیز خواهد داشت و بررسی متقاطع و مقایسه کار شما را آسان می کند.

 

3. روبی

یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، روبی نیز همه منظوره است و بسیار قابل حمل است. برای ساخت برنامه های دسکتاپ، وب سایت های ثابت و موارد دیگر عالی است. حتی می توان از آن برای خراش دادن وب و خزیدن استفاده کرد که برای سئو و نمایه سازی وب سایت ها مهم است.

چرا یادگیری آن آسان است

روبی برای بهره وری و سرگرمی طراحی شده است. روبی مانند پایتون و سی سینتکس ساده ای دارد که آن را به یکی از زبان های برنامه نویسی ساده تر برای یادگیری تبدیل می کند. در حالی که یادگیری این زبان برای مبتدیان عالی است، اما با اجرای دستورات خیال انگیزتر می تواند پیچیده تر شود. شاید یادگیری آن آسان باشد، اما تسلط بر آن دشوار است.

 

4. جاوا

جاوا یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی قدیمی است. این زبان از سال 1995 وجود داشته است. جاوا یکی از اولین و معروف ترین زبان های کدنویسی در جهان است که از کلاس ها و اشیاء برای اجرای دستورات استفاده می کند و بر پایه C است. این زبان کاربردهای زیادی مانند برنامه ها، سرورها و بازی ها دارد.

چرا یادگیری آن آسان است

جاوا به خوبی ساختار یافته و شی گرا است و چارچوبی محکم ارائه می دهد که آن را به زبان کدنویسی آسان برای مبتدیان تبدیل می کند. به عنوان یک زبان برنامه نویسی گسترده، جاوا منابع زیادی برای زبان آموزان جدید دارد.

 

5. جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن است که می تواند برای ایجاد محتوای پویا و تعاملی وب سایت مانند نوارهای جستجو، چرخ فلک های تصویر، توانایی های زوم، و توانایی استفاده از منوهای همبرگر، انیمیشن های داخل سایت، و صوتی/تصویری روی صفحه استفاده شود. . در کنار HTML و CSS، جاوا اسکریپت یکی از فناوری های اصلی اینترنت است.

چرا یادگیری آن آسان است

جاوا اسکریپت یک زبان تفسیری سطح بالا است که به راحتی می توان آن را انتخاب کرد و مستقیماً در مرورگر وب شما با استفاده از Inspect Element آزمایش کرد. می‌توانید تکه‌های کوچک کد را در یک زمان در Inspect تغییر دهید و ببینید که چگونه عناصر صفحه‌ای را که در آن هستید تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *